Populära Ligor

Populära Lag

Populära spelare

ANNONS

Engelsk tabloidtidning ber Manchester City om ursäkt

11å

Onsdagens upplaga av den engelska tabloiden The Sun innehöll en ursäkt från tidningen till Manchester City.

Tidningen ber om ursäkt för att man i våras spred uppgifter om att Manchester City, genom en agent, skulle ha erbjudit Jose Mourinho 12, miljoner pund för att ersätta Mark Hughes som manager i klubben. Uppgifter som alltså var felaktiga.

fotbollskanalen.se

ANNONS
Publicerad 2009-07-29 kl 20:48
ANNONS
next recommended article
Nästa
ANNONS

Hej, du har en äldre version av webbläsare

För en bättre upplevelse på fotbollskanalen, vänligen byt till senare version

chrome
safari
ie
firefox
Fortsätt ändå

Skapa ett gratis konto eller logga in för att få en anpassad nyhets- och matchupplevelse av Fotbollskanalen. Följ dina favoriter:

Spelare
Lag
NYHETLigor & turneringar
NYHETBloggar & poddar
Samma konto på Fotbollskanalen, C More och TV4 Play.
Skapa konto