Mail om inloggning på ditt konto
Support
Foto: Bildbyrån
Har du fått ett mail med en ny inloggning på en annan ort så betyder det att någon obehörig har loggat in på ditt Fotbollskanalen-konto.
Vet du att det inte är du eller någon som ska ha tillgång till ditt konto så rekommenderar vi att göra följande:
• Gå in på profilsidan. Där kan du välja att byta lösenord och logga ut alla enheter som är inloggad på ditt konto.
• Byt ditt lösenord till något som inte är kopplat till dig som person, helst ska det innehålla stora- och små bokstäver, siffror och specialtecken.
• Hade du tidigare ett lösenord som du haft länge och liknande på andra tjänster så rekommenderar vi också att du byter lösenord där samt inte har liknande lösenord.
• Observera att platsen där inloggning har skett är inte alltid är helt exakt och beror på var IP-adressen säger att man är.
Publicerad 2018-10-11 kl 09:36